Latest News

Sore a devenit mamica

Sore este în culmea fericirii. Artista a devenit pentru prima data mămică




Sorina Mihalache, cunoscută sub numele de scenă Sore, a început o nouă etapă a vieții, probabil cea mai fericită de până acum. Artista are o fetiţă, pe nume Erin, cu o greutate de 3 kilograme.

Şi iată, am ajuns la finalul sarcinii… Parcă nici nu îmi vine să cred, nu îmi dau seama când au zburat cele nouă luni, când am trecut prin toate fazele dezvoltării lui bebe în burtică şi iată-mă acum în pragul celei mai  fericite zile. Abia aştept următorul post, cred că vă daţi şi voi seama despre ce va fi! a scris Sore, aseară, pe blogul personal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.