Latest News

Cine este Maria Ilioiu: biografie, varsta si altele

Maria Ilioiu, ispita de la Insula Iubirii


maria ilioiu-ispita-insula iubirii-sexy


Maria Ilioiu, roscata fatala de la Antena 1, este una dintre cele mai sexy, dar si controversate ispite de la Insula Iubirii. Ea a reusit sa puna pe jar toti barbatii si sa isi atinga scopul in cadrul emisiunii.

Cine este Maria Ilioiu?
  • Nume: Ilioiu Maria
  • Varsta: 29 ani
  • Data nasterii: 3 martie 1990
  • Semn zodiacal: Pesti
  • Localitate: Bucuresti
  • Profil Instagram Oficial: maria.ilioiu

Ce stim despre Maria Ilioiu. Iata ce spune artista:

Sunt perseverentă şi orientată către succesul pe plan profesional. Ştiu exact ce şi când să spun şi sunt mereu pregătită pentru orice. În privirea mea se ascunde însă şi dorinţa de a avea succes sub orice formă şi prin orice mijloace. Nu mă dau în lături de la nimic atunci când vreau să câştig. Sunt o visătoare incurabilă, dar mă lupt cu mine să fiu și realistă. O artistă…, dar și o persoană simplă ce duce o viaţă complexă! Nu încerc imitarea unor experiențe creatoare, ci crearea altora, noi, inedite, urmărind scopuri diferite. Creez lucruri frumoase și de lungă durata… Am multă creativitate artistică și multă dragoste de oferit. Mă ridic prin arte, științe sau literatură. Cred în dreptate, adevăr și iubire. Simt mereu nevoia să ofer dragoste. Visez des cu ochii deschiși și îmi visele, crezând ferm în norocul meu. Sunt artistă, scriitoare și actriță. Sunt o actrița care joacă orice rol și sunt fericită atunci când izbutesc să armonizez fantezia cu realitatea. Pot face asta cu cea mai mică ușurință. Sunt fascinată de tot ce ține de mister, fantastic, superstițios, arta și spiritualitatea. Pe cât de misterioasă sunt pe atât de sensibilă… Intuiţia mea nu poate fi pusă la îndoială şi nu mă trădează niciodată. Visătoare, aeriană, cu multe idei, dar prea puțin organizatoare, iar banii nu au fost niciodată un obiectiv sau un lucru esențial în bunul mers al vieții. Relația mea cu ei s-ar descrie: Așa cum banii vin, așa și pleacă… Sunt o cheltuitoare căruia nu-i pasă de lucrurile materiale. Banii sunt importanți când vine vorba de educație și de evoluție personală.

Un comentariu:

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.