Latest News

"Ziua in care mi s-a scris destinul", un nou serial turcesc la Kanal D

"Ziua in care mi s-a scris destinul", un nou serial turcesc de succes, din 12 octombrie, la Kanal D.


Serialul turcesc "Ziua in care mi s-a scris destinul", cu Hatice Sendil si Ozcan Deniz in rolurile principale, va incepe pe 12 octombrie, la Kanal D, dupa ce serialul "Gunes" va ajunge la final.

Pe telespectatorii Kanal D ii asteapta un scenariu alert, personaje bine conturate si un subiect care nu te poate lasa indiferent: doua mame isi disputa acelasi copil. O poveste de dragoste pe cat de puternica pe atat de complicata vine sa imbogateasca tesatura intrigii serialului. Eterna opozitia intre opulentasi saracie intregeste aceasta drama contemporana.

“Scenariul m-a cucerit de la prima lectura si abia astept ca si telespectatorii romani sa descopere o poveste de viata extraordinara! M-am identificat cu Elif, personajul meu, o femeie care trece prin incercari teribile. Elif isi gaseste in ea insasi puterea de a merge mai departe, de a gasi solutii, dar in viata ei apar si oamenii potriviti, care prin gesturile si deciziile lor ii schimba destinul”, spune Hatice Sendil.
Poze "Ziua in care mi s-a scris destinul", cu actrita Hatice Sendil











Din distributie mai fac parte Özcan Deniz ( Baran Aydin din serialul “Havin- Doua vieti, o dragoste”) si Gubery Ileri (Mehmed din “Suleyman Magnificul – Sub domnia Iubirii”), actori charismatici, foarte indragiti in Turcia, dar si in Romania. Serialul "Ziua in care mi s-a scris destinul" va fi difuzat de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

sursa: kanal D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.