Latest News

Martina Stoessel creatoare de moda

Martina Stoessel, protagonista serialului Violetta, a devenit designer vestimentar

Tini-colectie haine-Violetta-Martina Stoessel

O alta viata a Martinei Stoessel. Dupa Violetta si Tini, actrita si cantareata argentiniana in varsta de 20 de ani, a devenit designer vestimentar. Martina este pasionata de moda si se pare ca si-a pus mai mult decat numele in crearea unei linii de haine, care se numeste "Tini by Martina Stoessel".

Tini-Martina Stoessel-Haine


Intr-un interviu recent, la intrebarea daca moda este doar o pasiune sau  un al doilea job,  interpreta Violettei marturisea:

Este un pic din toate. Moda mi-a placut intotdeauna, de cand eram mica. Nu mi-au placut papusile: cele pe care le primeam cadou in diferite ocazii ma interesau in masura in care puteam sa le schimb look-ul. Cand sunt intrebata ce as fi facut daca nu deveneam cantareata, eu le raspund intotdeauna: stilista. Exista oricum o legatura intre a fi cantaret si moda. Vrand-nevrand, participand la multe evenimente, facand sedinte foto, defiland pe covorul rosu, trebuie sa fii mereu atenta la moda. Cand mi-au propus sa fac colectia mea de haine, am raspuns: mi-ar face multa placere , dar nu sunt o stilista. Am facut-o cu ajutorul a doua prietene, timp de un an. A fost ca un joc. Acum linia mea de haine este gata si sunt foarte multumita pentru ca imi place cu adevarat.
Haine ca Violetta - Poze

Tini-moda-haine-Martina Stoessel

Poze-Tini-haine-moda-Martina

Martina Stoessel-haine Tini

Vezi aici linia de haine Tini by Martina Stoessel. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.