Latest News

"The Four - Cei 4", un nou format de succes, din 31 martie, la Antena 1

Macanache prezinta show-ul The Four, in curand, la Antena 1.


macanache-antena 1-cei4


„The Four – Cei 4”, cu artiştii Antonia, Feli, Carla’s Dreams şi Cheloo în juriu, va avea premiera pe 31 martie, de la ora 20.00, la Antena 1, urmând să fie difuzată în fiecare sâmbătă, de la aceeaşi oră.

Antena 1 a achiziționat licența formatului ”The Four – Cei 4”, show-ul care schimbă complet regulile competițiilor de talente. Pentru prima dată, cei patru finaliști vor fi deja anunțați încă din prima ediție a emisiunii, iar lupta abia atunci începe!
În fiecare ediție noi concurenți, challengeri, pot încerca să-l provoace la duel pe unul dintre cei patru. Condiția este ca challengerul să fie acceptat de toți cei patru jurați. Fiecare challenger care obține toate cele patru voturi ale juriului poate alege un artist din Cei 4 să îl provoace la duel. Astfel, fiecare va interpreta o nouă piesă, iar de această dată, publicul din sală este cel care decide câștigătorul.


Prezentatorul show-lui The Four - Cei 4 este Constantin-Bogdan Dinescu, cunoscut de toata lumea drept Macanache, cel mai in voga rapper al momentului.

antena 1-cei 4-macanache

Mi se pare un show direct, scurt și la obiect. E simplu: cine e cel mai bun, câștigă! Mi se pare interesant, mai ales că eu am mai fost prezentator la unele battle-uri de rap, dar fără atât de multe camere. E o experiență nouă, care abia aștept să înceapă, acum sunt multe informații pe care încerc să le asimilez”, spune Macanache despre prima sa experiență în postura de prezentator. Iar jurații îl încurajează și ei: ”Cheloo mi-a spus să stau relaxat, să fac ce fac eu mereu”.

Machanache & Dilimanjaro - Dilimache 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.