Latest News

Toate cantecele serialului Violetta

Coloana sonora  a serialului Violetta de la Disney Channel



Violetta este povestea unei adolescente talentate care revine în oraşul ei natal ,BuenosAires , după ce a locuit câţiva ani în Europa . Aici gaseste prieteni loiali, descopera iubirea si pasiunea pentru muzica, in timp ce se confrunta cu toate provocarile si dilemele aferente procesului de maturizare .


Mai jos vei găsi toate melodiile serialului Violetta 



Iată toate cântecele acestui serial ce se bucură de un mare succes .

  1. Martina Stoessel  – En mi Mundo – 3:32 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  2. Martina Stoessel, Facundo Gambandé, Artur Logunov, Lodovica Comello e Candelaria Molfese. – Algo Suena En Mi – 2:14(Eduardo Frigerio, Claudio Yuste)
  3. Mercedes Lambre, Jorge Blanco, Nicolás Garnier, Alba Rico. – Destinada A Brillar – 1:44 (Eduardo Frigerio, Claudio Yuste)
  4. Martina Stoessel – Te Creo – 3:59 (Eduardo Frigerio, Claudio Yuste)
  5. Jorge Blanco – Voy Por Ti – 2:26 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  6. Mercedes Lambre, Facundo Gambandé, Lodovica Comello & Candelaria Molfese – Juntos Somos Más – 2:57 (Eduardo Frigerio, Claudio Yuste)
  7. Pablo Espinosa – Entre Tú y Yo – 3:24 (Eduardo Frigerio, Claudio Yuste)
  8. Facundo Gambandé, Jorge Blanco, Nicolás Garnier, Rodrigo Velilla, Samuel Nascimiento – Are You Ready For The Ride? – 2:53 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  9. Jorge Blanco, Nicolás Garnier, Rodrigo Velilla – Dile Que Si – 3:01 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  10. Lodovica Comello & Martina Stoessel – Junto A Ti – 2:42 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  11. Martina Stoessel & Pablo Espinosa – Tienes Todo – 3:49 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  12. Candelaria Molfese, Lodovica Comello, Martina Stoessel – Veo Veo – 2:32 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  13. Martina Stoessel – Habla Si Puedes – 3:33 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)
  14. Elenco cast – Ven Y Canta – 2:49 (Sebastian Mellino, Pablo Correa, Ezequiel Bauza)

Toate melodiile sezonului 2 din Violetta . Cântece Violetta 2

Violetta "Cantar es lo que soy"  –  Muzica este lumea mea - este cel de-al doilea album ce conţine coloana sonoră a serialului Violetta 2


Ascultă anteprima cântecelor Cantar es lo que so - Violetta



Cantar es lo que so - Tracklist

1. “Ser Mejor”- Cast of Violetta 
2. “En Mi Mundo” – College 11/Martina Stoessel 
3. “Tu Foto De Verano”- Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Nicolas Garnier/Rodrigo Velilla/Samuel Nascimento 
4. “Mi Perdicion”- Martina Stoessel/Rock Bones 
5. “Te Esperare” -Pablo Espinosa 
6. “Verte de lejos” -Pablo Espinosa 
7. “Cuando Me Voy”- Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Nicolas Garnier/Rodrigo Velilla/Samuel Nascimento 
8. “Ahi Estare”- Facundo Gambandé/Mercedes Lambre 
9. “Podemos” -Jorge Blanco/Martina Stoessel 
10. “Tienes El Talento”- Alba Rico/Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Lodovica Comello/Martina Stoessel/Mercedes Lambre/Pablo Espinosa/Ruggero Pasqualini

Violetta - Hoy Somos Mas - este cel de-al treilea album ce conţine coloana sonoră a serialului Violetta 2


 Ascultă anteprima melodiilor de pe CD- ul Hoy Somos Mas - Violetta 
                                     


Tracklist  Hoy Somos Mas 


  1. Hoy Somos Más (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  2. Entre Dos Mundos (Jorge Blanco)
  3. Yo Soy Así (Diego Dominguez)
  4. Peligrosamente Bellas (Mercedes Lambre & Alba Rico)
  5. Euforia (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  6. Codigo Amistad (Martina Stoessel, Lodovica Comello & Candelaria Molfese)
  7. Como Quieres (Martina Stoessel)
  8. Alcancemos las Estrellas (Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Mercedes Lambre & Alba Rico)
  9. Nuestro Camino (Jorge Blanco & Martina Stoessel)
  10. On Beat (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  11. Algo Se Enciende (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  12. Luz, CamaraAcción (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Ruggero Pasquarelli, Facundo Gambandé, Nicolas Garnier, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
  13. Si Es por Amor (Martina Stoessel & Mercedes Lambre

34 de comentarii:

  1. Cum se numeste prima melodie pe care o cant Violletta in aeroport in sezonul 2 ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. ma numesc bianca si sunt o fana, eu si prietenele mele te iubim si ne-ar placea sa te întâlnim. ador melodiile tale

      Ștergere
  3. foarte foarte foarte frumos !!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. bravo tie martina stoessel (violetta) mi-as dori sa am vocea ta !!!!!!!!!!!!!!=D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. martina stoeesel violetta sunt si va multu mult pt laude

      Ștergere
  5. ti-ai dori dar destinul tau ce spune??????? si eu imi doresc !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. violetta violetta violetta violetta violetta violetta violetta violetta violetta violetta violetta violetta VIO !!!
    TE ADOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. violetta te adora toti ptr vocea ta frumoasa ????? o adorati asa de mult ??????
      am eu dreptate ?chiar daca vreti vocea ei mai rabdati ca va venii si o zii in care sa fii apreciat de cineva chiar daca nu esti vedeta sau ceva mare !! RABDAREA E TOTUL !!!! asa se spune si e si adevarat!!!!!
      asa cred eu !!!!!!!!!!!

      Ștergere
  7. adevarat TE ADORAM cu totii VIOLETTA !!!!!!!!
    sa stii ca piesa mea preferata este NUESTRO CAMINO imi place mult si altele imi mai plac dar acesta e preferatul meu si cred ca a mai multori oameni
    BAFTA MAI DEPARTE VIOLETTA!!!!!!!!!! (MARTINA STOESSEL)

    RăspundețiȘtergere
  8. al meu este COMO QUIERES SI CODIGO AMISTAD si apoi NUESTRO CAMINO si altele
    dar conteaza ca imi place si nu pe al catelea loc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac melodiile :
      Euforia
      Ahi estare
      Si es por amor
      Peligrosamente bellas
      Junto a ti
      Veo Veo
      Algo suena en mi
      Ser mejor
      Ven y canta
      Destinada a brillar
      Codigo amistad
      Tienes todo
      Hoy somos mas
      Voy por ti
      Alcancemos las estrellas
      Entre dos mundos
      Tienes el talento
      Dile que si
      Como quieres
      Vieni e canta
      Verte de lejos
      etc.
      Din sezonul 3 imi plac :
      Supercreativa
      Encender nuestra luz
      A mi lado
      s.a.
      Din sezonul 3 imi plac mai multe ; dar nu-mi prea place "Amor en el aire" .

      Ștergere
  9. de ce atatea comentariii intr-o zi? si eu dau acum un comentariu ptr k am intrat sa ma uit de o melodie. Imi trebuie la scoala dar voi????

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti cea mai tare frumoasa adorabila vocea iti straluceste ca soarele puternic din ochii tai pe mine ma cheama violetta la frl ca pe tine si imi place mult melodia ,,Euforia,, dupa tine o mai plac si pe angi

    RăspundețiȘtergere
  11. Ven y canta, sube el volumen!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. LEON sau DIEGO.ABIA ASTEPT SA VAD PE CINE VEI ALEGE. TU SI ANGI,CLARA, VA ASEMANATI MULT. DIN ACEST SERIAL SUNT FRANCESCA ,LEON, DIEGO, ANGI SI DESIGUR, TU,VIO

    RăspundețiȘtergere
  13. Violetta, te iubesc mult,esti preferata mea. As vrea sa am vocea ta.Melodia care imi plce cel mai mult este "Como quieres".Esti modelul meu in viata !!!! Bafta in continuare cu cariera!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Dar lipseste cantecul Salta

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa va spun ceva... Unii de aici (fete/baieti) se cred Violetta (Martina Stoessel) .. Eu nu va cred.... Pentru ca Violetta traieste in Spania si vorbeste spaniola nu romana! :) Asa ca... Nu va mai chinuiti sa mintiti! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. mie imi place melodia Como Quieres , Voy por ti , Te creo si On Beat .de fapt toate sunt frumoase . si voi pe cine va place mai mult pe Violetta sau , pe Martina Strossel ? sa stiti ca Martina e o actrita ca este foarte foarte diferita de Violetta , deci votati !

    RăspundețiȘtergere
  17. mie imi plac melodiile On Beat , Como quieres , Voy por ti si Te creo . de fapt toate sunt frumoase . si voua pe cine va place mai mult pe Violetta sau pe Martina Strossel ? Sa stiti ca Martina e o acrtita foarte buna ca ea este foarte foarte diferita de Violetta deci alegeti .

    RăspundețiȘtergere
  18. Vio dar in sarial mama ta va fi ?♡♥

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna , am cautat mai multe informati din Violetta 3 mama sa nu va fi in serial doar a murit in noul sezon German va fi impreuna cu mama lui Lutmila
    DAIAN

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe internet a aparut deja Albumul sezonului 3 "Gira mi cancion" .

    RăspundețiȘtergere
  21. "Mi mejor Momento" pe ce album este ???

    RăspundețiȘtergere
  22. Cand apare Violetta in Romania ???

    RăspundețiȘtergere
  23. Ok ! Merci Dr . Nicu . Voi cauta albumul Violetta en Vivo

    RăspundețiȘtergere
  24. violeta este cea mai tare fata canta bine, este adorabila si se inbraca misto

    RăspundețiȘtergere
  25. Te quiero mui Martina!!!!!
    Pe intelesul nostru, al românilor: ,, Te iubesc mult Martina!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.