Latest News

"One" este titlul albumului de debut al actritei Debby Ryan

Debby Ryan îşi confirmă debutul în muzică cu albumul One , care va fi lansat în iunie .



Stiaţi că actriţa Debby Ryan va lansa primul său album împreună cu formaţia în care este front woman ? Formaţia se numeşte The Never Ending iar primul lor album se numeşte "One" şi va fi lansat în luna iunie .
Ceilalţi membri ai grupului sunt chitariştii Kyle Moore şi Carman Kubanda , basistul Edwin Carranza , toboşarul Johnny Franco şi Harry Allen keyboard

Intr-un interviu acordat pentru Billboard, vedeta Disney a confirmat ca primul album din cariera sa se va intitula ”One” si va fi lansat pe 24 iunie, discul fiind alcatuit din noua piese

Acest album nu exista doar pentru ca am vrut eu sa fac un album. Exista, probabil, in mine. Le-am spus celorlalti oameni povesti ca si actrita si exista un confort pentru mine in asta. Dar am inceput sa am aceasta nevoie insatiabila de a spune povesti din propriul meu cap, sa vorbesc din propria mea inima
Iată videoclipul "Santa Baby" cu Debby Ryan şi formaţia sa The Never Ending

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.