Latest News

Martina Stoessel se destainuie : "Vreau sa fiu ca Violetta"

Martina Stoessel ne dezvăluie că vrea să fie la fel ca frumoasa Violetta în viața de zi cu zi .


Violetta s-a terminat, dar Martina Stoessel începe o nouă etapă din viața sa . Așa cum vă spuneam cu ceva timp în urmă , Martina Stoessel vrea să realizeze un album ce va conține diverse cântece în limba engleză , spaniolă și italiană . După ce s-a împăcat cu Peter Lanzani și după zvonurile despre o relație cu Jorge Blanco , Tini ne-a povestit care sunt proiectele ei de după Violetta Live Tour , spectacol care va ajunge și la București  ( cred ca știți deja ) , cu un super concert  pe Arena Nationala .

Vorbind despre viitor , Martina Stoessel a spus :

Vreau să fac tot ceea ce face Violetta . Vreau să realizez primul meu album ca solistă și să  trimit pe aceasta cale un mesaj lumii întregi . Sunt sigură că fanii mă vor ajuta să-mi îndeplinesc acest vis . Nu mă grabesc , sunt foarte tânără și nu vreau să fac lucrurile în grabă . Visul meu este să realizez un album care să arate cea mai profundă parte din mine .

Suntem siguri că Martina Stoessel va reuși să își îndeplinească visul și să realizeze un album excelent pentru toți fanii săi care , ca întotdeauna , o vor susține . Nu-i asa V-Lovers ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.