Latest News

Selena Gomez anuleaza Revival Tour din cauza bolii

Selena Gomez ia o pauza in cariera muzicala , din cauza lupusului .


Selena Gomez decide  să ia o pauză in cariera pentru a se ingriji de sănătate  . Nu din cauza scandalului din social media legat de fostul sau iubit , Justin Bieber ; tânăra cântareață continua lupta impotriva bolii de care suferă . Artista a dezvaluit acum mai bine de un an că a fost diagnosticata cu boala autoimuna Lupus si că a facut chemioterapie pentru aceasta afectiune .

Lupusul este o boală incurabilă care se caracterizează printr-o inflamaţie puternică dată de o boală autoimună.Lupusul poate deteriora orice parte a organismului, în special pielea şi organele interne. Sistemul imunitar al persoanei afectate de lupus nu reuşeşte să diferenţieze ţesuturile proprii de intruşi şi astfel le atacă. În prezent, nu există niciun tratament curativ pentru lupus.

"Am descoperit că anxietatea, atacurile de panică şi depresia pot fi manifestări ale lupus-ului", a declarat Selena. "Vreau să fiu proactivă şi să mă îngrijesc de propria mea sănătate şi fericire şi m-am decis că cea mai bună variantă este să mă retrag o perioadă"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.