Latest News

Oana Gregory : noul idol al adolescentilor

Joacă în cel mai urmărit serial pentru copii şi adolescenţi şi e deja comparată cu Selena Gomez, Miley Cyrus. În acte se numeşte Oana Grigoruţ, dar milioane de tineri din 21 de ţări o ştiu drept Oana GregorySerialul „Crash & Bernstein", unde Oana Gregory,  o interpretează pe Amanda, e de mare succes peste ocean.



În octombrie 2002, Oana Grigorut şi părinţii ei s-au mutat în America, la Chicago. Acolo, fetiţa a urmat cursurile şcolii primare, dar era greu de crezut că va ajunge un mare star. Oana s-a acomodat destul de greu, mai ales că i-a fost dificil să înveţe limba engleză. Peste doar patru ani, însă, adică în 2006, tânăra care acum foloseşte numele de scenă Oana Gregory, pentru că este mai uşor de pronunţat americanilor, a participat la un concurs de talente.
Părinţii ei şi-au dat seama că este talentată şi că ar putea deveni actriţă, aşa că s-au mutat din Chicago în Los Angeles pentru a fi mai aproape de nucleul industriei cinematografice. Au început să meargă cu ea la audiţii şi aşa au apărut primele roluri. În 2009, Oana a jucat în serialul „Olivia" şi apoi cei de la Disney au pus ochii pe ea. I-au oferit roluri în filme şi în seriale precum „Kickin' It" şi „Lab Rats". Viaţa ei s-a schimbat total anul trecut, când a primit rolul principal din serialul „Crash & Bernstein", unde o interpretează pe Amanda.

Sunt fericită că am ajuns să lucrez cu cel mai mare post pentru copii din lume. Cei de la Disney Channel au avut încredere în mine şi m-au ajutat să devin o mică vedetă. Anul viitor voi veni în România, să promovez serialul care mi-a adus celebritatea. Toţi de aici mă privesc ca pe o mică stea şi îmi voi face debutul în muzică. Am în ţară familie şi prieteni, dar nu voi renunţa niciodată la familia mea. Mi-aş dori să am parte de multe experienţe frumoase. Sunt mândră că sunt româncă. La noi în casă, cei din familia mea nu vorbesc engleză,
 Serialul în care e vedetă românca noastră se difuzează în 26 de ţări, iar în Romania va ajunge de la anul. 

Poze Oana Gregory Crash & Bernstein



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.