Latest News

Sore Mihalache s-a apucat de Kangoo Jumps

Sore , interpreta Sarei din telenovela " O noua viata " , care va avea premiera  la  Acasa pe 2 februarie , s-a apucat de Kangoo Jumps 




Vedeta marturiseste ca a inceput sa practice acest sport din curiozitate. Cum i-a placut la nebunie, a transformat kangoo jumps intr-un adevarat hobby pe care il practica de doua ori pe saptamana.
Dupa prima sedinta cu instructoarea mea, Diana Stirbu, mi-am propus sa continui pentru tonifiere si starea de bine. Fac antrenamente de 2 ori pe saptamana si imi da o energie de nedescris. Se intampla sa mai ajung la sala Dianei obosita si sa am senzatia ca nu voi face fata, dar sunt mult mai energica dupa o ora de kangoo jumps decat dupa 12 ore de somn. Recomand sportul!
 Pe parcursul sezonului trecut al show-ului "Dansez pentru tine" de la PRO TV, Sore a dat jos nu mai putin de 8 kilograme. Dar, spune ea, nu s-a apucat de kangoo jumps pentru slabit, ci din pura placere.

sursa : cancan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gossip si TV Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.